TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ
Daha fazla güreş eğlencesi için lütfen üye olun veya giriş yapın.


WWE İNCELEMELERİ, HAFTALIK PROGRAMLAR, PPV İNCELEMELERİ VE WWE HAKKINDA HERŞEY
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
neightra



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 20/05/10

MesajKonu: the miz ve maryse nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 0:41

yalandır bee.bu ikili birbirlerinden kıcık kapıyorlar.lütfen cevap yazın.hakikaten nişanlanacaklarmı.tüm bunlar doğrumu yoksa yalanmı.nişanlanacaklarsa haber ne zaman duyuldu ve kaç ay geçti.bunlar ne zaman nişanlanacak.(tabi eğer bütün bunlar doğruysa Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hardy_cena_soldier
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2304
Kayıt tarihi : 05/11/09
Nerden : USA,Florida,Palatka

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 0:58

Doğru ve Önceki Yorumlarına Cevap VereyimWWE Sahte Gerçek Hayatta Sevgililer ve Nişanlanmaları 2 Hafta İçinde Olacakmış.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://michellemccool.yetkinforum.com
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 1:14

Of öyle saçma bir şey görmedim.Hiç yakışmıyorlar.The Mizz gibi sevilmeyen birinin Maryse gibi biriyle nişanlanması çok saçma.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
neightra



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 20/05/10

MesajKonu: the miz ve maryse nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 14:29

iyi ama nereden biliyorsunuz.internette araştırdım nişanacaklarına dair tek bu site bilgi veriyor.diğer hiçbir sitede bilgi yok bu konuyla ilgili.şimdi kime inanayım acaba.lütfen cevap yazın.çünkü ben the miz i çok seviyorum.o sarı yellozla nişanlanırsa ölürüm.gerçi maryse çok güzel biri ama kıskançlığımdan öyle diyom.yaa lütfen cevap yazın. Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 15:24

neightra bu yorumu neden yazma ihtiyacı duydun anlamadım.Çok saçma konuşuyorsun.Birincisi tek bu sitede olması bizim sitemiz için bir ayrıcalıktır unutma.İkincisi saçma saçma triplere girmene de gerek yok.Ne yani nişanlanmasalar The Mizz gelip senle mi nişanlancak.Saçma saçma şeyler söyleme.İlk önce düşünüpte konuş!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 21
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 15:41

uzun zamandır yazılmayan konuya mesaj yazmasan Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
neightra



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 20/05/10

MesajKonu: the miz ve maryse nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 18:09

tamamda the miz in facesinde de öyle birşey yok.ben ondan öyle şeyler yazıyorum.hem bunlar saçma şeyler değil.merak ettiğim şeyler.bu haberi yeni duydumda.hem doğru benimle nişanlanmaz belki .ama o sarı yellozla nişanlanmasına katlanamam..hem americaN_SwaGGeR sanane.belki haberi yeni duydum.hayret birşey yaa.hem yazdıklarım hiçte saçma değil.beni biraz anlasanız ne kadar mantıklı konuştuğumu anlarsınız Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 19:30

Aslında ben seni anlıyorum.Mizz in büyük hayranısın.Senin varlığından bile haberi yok.Ama kıskanıyorsun.Allah'ım ya yaş kaç ?


En son TheHitman tarafından C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:29 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
Christian

avatar

Mesaj Sayısı : 712
Kayıt tarihi : 30/03/10
Nerden : Barbaros Mah./Çanakkale/Türkiye

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Perş. 20 Mayıs 2010 - 21:31

The Miz sevilmiyorda, Maryse seviliyor mu ? ( Baybora ve Botan harici Smile ) Yani demek istiyorum ki o bir heel... İkisi de birbirlerine yakışıyor bence.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
neightra



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 20/05/10

MesajKonu: the miz ve maryse nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 3:25

heyy theHitman ben uçuk falan değilim.sadece the mizi seviyorum.hem varlığımdan haberi yok ama sen benim yaşımı nerden biliyonda bçyle manasız şeyler yazıyon. hayır yani anlamadığım bu hakkı nerden buluyon.Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 3:34

Daha fazla muhattab olamayacağım artık. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
WWEManiac
Özel üye
Özel üye
avatar

Mesaj Sayısı : 4867
Kayıt tarihi : 23/11/09
Yaş : 20
Nerden : Dublin,Ireland

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 16:38

Hoop hoop Maryse'e laf yok.Maryse,benle nişanlandı bile bu da numarası;
0538 XXX XX XX(Turkcell kullanıyor Very Happy)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 16:50

WWEManiac demiş ki:
Hoop hoop Maryse'e laf yok.Maryse,benle nişanlandı bile bu da numarası;
0538 XXX XX XX(Turkcell kullanıyor Very Happy)

Evet hatta balayına da Pasifik Okyanusuna götürdün dimi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
Christian

avatar

Mesaj Sayısı : 712
Kayıt tarihi : 30/03/10
Nerden : Barbaros Mah./Çanakkale/Türkiye

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 17:53

"Pasifik Okyanusu" güzel espriydi Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
neightra



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 20/05/10

MesajKonu: the miz ve maryse nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 21:27

vala bende muhattab olamacayam theHitman.yalnız senden istediğim birşey var.bana msn'ni yolarmısın.benim msn'em neightra_wenner@hotmail.com. Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 21
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   Cuma 21 Mayıs 2010 - 23:34

arkadaşım ne oluyor msn felan?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 0:17

Ben de onu anlamadım ?.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
neightra



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 20/05/10

MesajKonu: the miz ve maryse nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:20

ulan theHitman göreceksin sen gününü.benim gibi bir kızla.bir çetenin elebaşıyla hatta bin çetenin elebaşıyla uğraşmanın cezasını.hem msn seninle tanışmam ve sana yapacaklarıma karşın rezil olmaman içindi.ama sen tanışmadın.beni tersledin.benden günah gitti.kork artık benden. pirat
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hardy_cena_soldier
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2304
Kayıt tarihi : 05/11/09
Nerden : USA,Florida,Palatka

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:21

Ya Böle Yapacaksan Defol!B.O.K Gibi Üyesin!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://michellemccool.yetkinforum.com
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:22

Ben ne yaptım anlamadım ki ? Yani konuşmak istemediğimi belirttim sana.Bana ne yapacaksın sen şimdi ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
hardy_cena_soldier
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2304
Kayıt tarihi : 05/11/09
Nerden : USA,Florida,Palatka

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:23

Birşey Yapamaz Bak Sen Bin Çetenin Elebaşıysan Benimde Arkamda WWE Var USA Army Var Bak Nokta Atışı Yaptırtma Neightra!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://michellemccool.yetkinforum.com
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:25

Bir şey yapacağından değil.Hayır bu kadar agresif olmasının sebebi ne?Msn de tanımadığım bir kişiyle konuşmak istemedim yani ne var bunda ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:27

Hem zaten uğraşmadım ki o istesin ben bütün mesajları değiştiriyim ne öyle reis gibi.Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz söylesin rahatsız oldum sil mesajlarını diye eyvallah.Mesajlarımda da abuk sabuk bir şeyler yokki ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
hardy_cena_soldier
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2304
Kayıt tarihi : 05/11/09
Nerden : USA,Florida,Palatka

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:27

Yani Doğal Birşey,Güvenmen Lazım İlk Önce Mesela Ailemizle Kaynaştın Biz SANA Güveniyoruz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://michellemccool.yetkinforum.com
TheHunter

avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 15/05/10
Yaş : 21
Nerden : İstaNbuL

MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   C.tesi 22 Mayıs 2010 - 1:34

neightra sana diyorum bir derdin varsa söyle konuşup halledelim ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.wwewrestling.7forum.net
Sponsored content




MesajKonu: Geri: The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
The Miz Ve Maryse Nişanlanacaklar.
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ :: WWE HAFTALIK PROGRAMLARI :: WWE RAW :: RAW Tartışma Bölümü-
Buraya geçin: