TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ
Daha fazla güreş eğlencesi için lütfen üye olun veya giriş yapın.


WWE İNCELEMELERİ, HAFTALIK PROGRAMLAR, PPV İNCELEMELERİ VE WWE HAKKINDA HERŞEY
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Tom Clancy's H.A.W.X

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Tom Clancy's H.A.W.X   Ptsi 5 Tem. 2010 - 0:36

Tom Clancy's H.A.W.X.
Tom Clancy ismini bilmeyen yoktur herhalde. Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell gibi birçok oyunda onun imzasını gördük. Bu oyunlar gerek atmosfer, gerek de senaryoları bakımından buram buram kalite kokan yapımlardı. Artık Clancy’nin ismi geçen her oyunu kayıtsız şartsız kabul eder olmuştuk. Eh, Ubisoft da bunu bildiği için son zamanlarda biraz saçmalamaya ve sömürmeye başladı bu ismi. Önce End War ile sonra da H.A.W.X. ile vurdu bizi. İsminde “Tom Clancy” geçtiği için hemen atladık onlara. Benim de “Tom Clancy’s H.A.W.X.” yazısını gördükten sonra H.A.W.X.’a atlamam ile, bu yazı ortaya çıkmış oldu.

Oyunun, duyurulmasından beri, büyük bir heyecanla takip ediyordum. Her açıklanan özellik, her gösterilen ekran görüntüsü heyecanımı kat be kat artırıyordu. Hatta sitemiz Gamerbug’da bir ilk bakışını dahi yazmıştım. Bakın orada ne demişim; “Tom Clancy’s H.A.W.X, bu yılın en çok beklediğim oyunlarından biri. Belki de bunun sebebi, ortalıkta fazla uçaklı savaş simülasyonu olmaması olabilir. Ama H.A.W.X. bu açlığımı giderecek gibi. H.A.W.X. Tom Clancy’nin elinden çıkan güzel bir senaryo ile, oldukça iyi işler yapabilecek bir oyun.” Görüldüğü üzere oyundan beklentilerim yüksekti. Gerçekten yüksek. Ama bazı küçük hatalar sebebi ile H.A.W.X.’dan istediklerimi alamadım.

Biz, David Crenshaw, Amerikan Hava Kuvvetleri’nde, “H.A.W.X.” adı verilen elit bir birliğin üyesiyiz. Oyunun ilk görevinde –Tom Clancy’nin yarattığı bir diğer birlik olan- “Ghost”(bakınız: Ghost Recon: Advanced Warfighter) takımına havadan destek veriyoruz. Görevi tamamladıktan sonra Amerikan Hava Kuvvetleri, H.A.W.X.’a son verme kararı alıyor. Biz de işsiz güçsüz gezeceğimize, özel bir askeri şirket olan ‘Artemis’e katılıyoruz ve onların buyruğunda çalışmaya başlıyoruz. Hikayenin gelişimini siz oyunda ilerledikçe göreceksiniz zaten, biz en iyisi oyunun ayrıntılarına geçelim.







Oyunlarda en dikkat ettiğim unsur; atmosferdir. Ondan sonra senaryo, akabinde ise “iyi grafik/güzel optimizasyondur.” H.A.W.X. bunlardan sadece bir tanesini gerçekleştirebiliyor, o da “iyi grafik/güzel optimizasyon”. Ne yazık ki atmosfer ve senaryo bakımından sınıfta kalıyor. Belki kurul kararı ile atmosfer bölümünden geçebilir ama anca o kadar.

Hani oyunda atmosfer vardır, sizi içine çeker, ekranın başında sabitler. Heh, ondan bu oyunda zerre kadar bile yok. Görev geçişlerinde izlediğimiz ara videolar ölü gibi. Göreve başlarken gram heyecan duymuyoruz. Zaten görev içinde de bizi yönlendiren arkadaşlar sağ olsunlar, bizi oyundan tiksindirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Zaten oyunda genel bir “bıkkınlık” var. Hani havalar çok sıcaktır, üzerinize bir ağırlık çöker de, kendinizi koltuğa atarsınız ve ölü gibi yatarsınız ya, oyun da aynı ona benziyor. Karakterler, utanmasalar, “ya hacı iki dakika bombala gel şuraları” diyecek. O derece.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Tom Clancy's H.A.W.X
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ :: OYUNLAR :: Oyun İnceleme-
Buraya geçin: