TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ
Daha fazla güreş eğlencesi için lütfen üye olun veya giriş yapın.


WWE İNCELEMELERİ, HAFTALIK PROGRAMLAR, PPV İNCELEMELERİ VE WWE HAKKINDA HERŞEY
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Çok Acil Site İçin

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Çok Acil Site İçin   Perş. 8 Tem. 2010 - 23:38

Arkadaşlar Dün benim Virüs Programı Eleştivi Ve Görüşleriniz Bölümünde Trojen buldu. Sildim Site bende çok kasıyor
sizdede Kasıyormu Acil Yardım Etmeniz lazım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 0:09

Kimsemi Bakmadı Konuya.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
R€¥ M¥$T£RîO™



Mesaj Sayısı : 185
Kayıt tarihi : 17/04/10
Yaş : 21
Nerden : Bursa

MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 0:41

ben baktım da bi çozum bulamadım o yüzden bişey yazmadım çünkü bende böyle bir problem yok bilmiyorum nasıl düzelcek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ChaplakMan
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 1411
Kayıt tarihi : 08/02/10
Yaş : 20
Nerden : Kırsehir

MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 2:01

Hangi virus progarmı kullanıon Avasts sa sorun yok Eset en saglamı bir test yapılmıs Eset en iyisi cıkmıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
The X-Treme
Özel üye
Özel üye


Mesaj Sayısı : 2921
Kayıt tarihi : 03/01/10
Yaş : 22
Nerden : Bana Her Yer TRABZON!

MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 13:58

Bende de bu aralar çok kasıyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.trabzonspor.org.tr
R€¥ M¥$T£RîO™



Mesaj Sayısı : 185
Kayıt tarihi : 17/04/10
Yaş : 21
Nerden : Bursa

MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 14:58

ben eset smart security kullanıyom . bi de internet hızım 8/megabit bir de firefox kullanıyom hiç kasmıyor
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 16:17

ESETİN son çıkanı abi çok kasıyor Chrome Veya Mozilla lazım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Cuma 9 Tem. 2010 - 21:48

bi ara buraya düsmanken atmayi denemistim ama :S yarıda net gitti sonra noldu bilmiorum zaten sonra bu kadar güzel bi site görünce burdan olmaya karar verdim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Çok Acil Site İçin   Bugün 2:19

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Çok Acil Site İçin
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» r9 fairwayim dee sebebini bulamadığım gıcırtı sesi ..acil...
» Acil Satılık, Asus eee Netbook

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ :: KONU DIŞI :: Geyik-
Buraya geçin: