TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ
Daha fazla güreş eğlencesi için lütfen üye olun veya giriş yapın.


WWE İNCELEMELERİ, HAFTALIK PROGRAMLAR, PPV İNCELEMELERİ VE WWE HAKKINDA HERŞEY
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 1:36

-hoşgeldiniz ne alırdınız?
-sprite var mı?
-var efendim.
-o zaman bir light cola alıyım.
-?!


- buyrun ne alırdınız efenim?
- cola varsa bi çay getir de ayran içelim
- ??!!!

-hoşgeldiniz ne arzu edersiniz
- şey ben arkadaşımı bekliycektim
- peki efendim
- ama dur ya sen bana bi kola getir
-peki efendim
- ama dur yaa arkadaşım gelsin sonra
-tamam nasıl arzu ederseniz
- ayyy ama sen bana en iyi bi tost yap
- tamam
- ama dur
-.....


- HoşgeLdiniz bişi aLırmısınız..
+ Hayır çocuğum biz sadece oturmaya geLdik buraya


-buyrun efenim ojgeldiniz.ne arzu edersiniz
+sıcak süt var mı?
-efet efenim
+lütfen soğutup da getirirmisiniz


G : ne alırdınız
m : ne vardı
g : aclı adana urfa kepab
m : acılı antalya yok mu ?
g : .....


+Bundan var mı?
-Var
+Ya bundan?
-Var
+Peki ya bu
-Var..
+Ya bu
-Var..
+....
-Var
+...
-Var
+...
-Var
+ O zaman şundan getir..
-Ondan maalsef kalmadı..
+Ne biçim yer yahu burası hiç bişi yoq..


G:Hoşgeldiniz efendim ne arzu edersiniz?
M:yiycek bişiler istiorum
G:ne gibi bişiler isterdiniz
M:karnımı doyuran bişiler
G:tabi efendim de istedigin özel bişi var mı?yoksa size bilmem ne menümüzden verelim.Doyurucudur.
M:ne demek o istediginiz özel bişi var mı falan?
G:yanlıs anladınız efendim ben sadece....
M:kesss iki lokma bişi yiycektik içine ..ıctın
vazgectim tokum ben sen bana soguk bişiler ver
G:tabi efendim.Ne içersiniz?
M:soguk olsun..Böle ferahlayabilecegim bişiler
G:tabi efendim hemen bir kola getirebilirim
M:senden kola istedigimi hatırlamıyorum.Bana saydın mı sunlar bunlar var die de secmemi bekliosun kardesim [ zaBmm ]

+buyrun ne alırdınız
-bişi almicass
+nasıl yanii
-bi sigara içip çıkcam

+hoşgeldiniz
-tost
+nasıl olsun efendm
-tost
+anladım tost
-madem anladın hani tost
+??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
safura_miss_punk



Mesaj Sayısı : 362
Kayıt tarihi : 09/07/10
Yaş : 26
Nerden : Baku

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 1:53

ellerine saglik bu yazdiklarini denicem tabi butun karsonlara karsi deyil antipatik gelenlere ozellikle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WWEManiac
Özel üye
Özel üye


Mesaj Sayısı : 4867
Kayıt tarihi : 23/11/09
Yaş : 19
Nerden : Dublin,Ireland

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 2:07

-hoşgeldiniz ne alırdınız?
-sprite var mı?
-var efendim.
-o zaman bir light cola alıyım.
-?!

Süperdi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 17:33

Beğenmenize sevvindim (.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
SilverBunny



Mesaj Sayısı : 573
Kayıt tarihi : 12/06/10

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 18:50

Koptum Very Happy Sağol (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:44

Rica ederim kanka koptuğuna sevindim Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:47

Artık Konu Açmasan Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:49

Neden ? Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
xReyMysteriox



Mesaj Sayısı : 295
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 42

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:51

süper

hoşgeldiniz ne arzu edersiniz
- şey ben arkadaşımı bekliycektim
- peki efendim
- ama dur ya sen bana bi kola getir
-peki efendim
- ama dur yaa arkadaşım gelsin sonra
-tamam nasıl arzu ederseniz
- ayyy ama sen bana en iyi bi tost yap
- tamam
- ama dur
-.....

Bunu garsona denedim beni yıldız dürümcüden 500 metredeki eve kadar kovaladı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:53

Asla denemyin mi yazsaydım acaba Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:54

Özenti Olma Kendin Ol Felsefem Nasıl Ama Groupama Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 19:59

Ne alaka özentilikle ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 20:00

Asla Denemeyin WWE Bir Uyarısı !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 20:02

He şimdi anladım bu arada isim neydi ? Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
SilverBunny



Mesaj Sayısı : 573
Kayıt tarihi : 12/06/10

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 20:20

Bu Hareketleri Asla Denemeyin ! Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 20:21

Taner Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 20:23

Kendinize asla riske atmayın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Yaş : 20
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 20:24

Asla Evde Deneyin Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WWEManiac
Özel üye
Özel üye


Mesaj Sayısı : 4867
Kayıt tarihi : 23/11/09
Yaş : 19
Nerden : Dublin,Ireland

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Perş. 22 Tem. 2010 - 22:12

Konuyu saptırmayın..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dilara32



Mesaj Sayısı : 1215
Kayıt tarihi : 25/06/10
Yaş : 20
Nerden : ToKaT

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Cuma 23 Tem. 2010 - 1:00

G:Hoşgeldiniz efendim ne arzu edersiniz?
M:yiycek bişiler istiorum
G:ne gibi bişiler isterdiniz
M:karnımı doyuran bişiler
G:tabi efendim de istedigin özel bişi var mı?yoksa size bilmem ne menümüzden verelim.Doyurucudur.
M:ne demek o istediginiz özel bişi var mı falan?
G:yanlıs anladınız efendim ben sadece....
M:kesss iki lokma bişi yiycektik içine ..ıctın
vazgectim tokum ben sen bana soguk bişiler ver
G:tabi efendim.Ne içersiniz?
M:soguk olsun..Böle ferahlayabilecegim bişiler
G:tabi efendim hemen bir kola getirebilirim
M:senden kola istedigimi hatırlamıyorum.Bana saydın mı sunlar bunlar var die de secmemi bekliosun kardesim [ zaBmm]

Kanka bende buna bayıldım.Saol Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Cuma 23 Tem. 2010 - 1:42

Rica ederim kanka bayılmana sevindim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
dilara32



Mesaj Sayısı : 1215
Kayıt tarihi : 25/06/10
Yaş : 20
Nerden : ToKaT

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Cuma 23 Tem. 2010 - 4:39

Kanka sen bayılmama seviniyosan hep bayılmış bir biçimde kalıyım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Michelle McCool



Mesaj Sayısı : 1199
Kayıt tarihi : 06/07/10
Nerden : Sakarya

MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Cuma 23 Tem. 2010 - 5:21

Kanka Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/MichelleMcCoolFan4ever
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d    Bugün 8:14

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Garsonları Gıcık Etmenin Yolları .d.d
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Keylogger ve Trojenden kurtulmanın bir kaç yolları.

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ :: KONU DIŞI :: Geyik-
Buraya geçin: